Anasayfa

05-05-2021
Gümülcine Hastanesinde Johnson and Johnson aşılarına başlandı
Gümülcine Devlet Hastanesi'nde Kovid -19 aşılarından biri olan Johnson and Johnson aşısına başlandı.
5 Mayıs 2021 Çarşamba

Tek doz olarak yapılan Johnson&Johnson bugünden (5 Mayıs Çarşamba) Gümülcine Devlet Hastanesinde de uygulanmaya başlandı. Hastane Müdürü Magda Yamustari, söz konusu aşıya ülke genelinde bugün başlandığını belirterek, Gümülcine'nin de bu sürece dahil olduğunu kaydetti.

Yamustari yayımladığı açıklamada, şu anda kadar Gümülcine Hastanesinde toplam 7.205 vatandaşa Kovid -19 aşısı yapıldığını ifade etti. Yamustari, bu aşılardan 5.723'ünün Pfizer, diğer 1.482 aşının ise AstraZeneca olduğunu belirtti. Yamustari açıklamasında vatandaşlara aşılanma çağrısını yineledi.

Haberler


Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi

Soydaşlar Koyunköy’deki hatim etkinliğinde bir araya geldi

Celal Bayar Lisesi mezuniyetinde 102 öğrenci kep attı

BTTÖB Yönetim Kurulu’ndan Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

Mehmet Hilmi vefatının 95. yılında kabri başında anılacak

Azınlık okuluna kayıt engeline tepki: Ebeveyn gerekçesiyle iki öğrenci reddedildi

Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği

Mehrikoz’da aşure etkinliği

Batı Trakya Fenerbahçeliler Derneğinden kapatılma sürecine ilişkin bilgilendirme toplantısı