Anasayfa

06-05-2021
Önder Mümin koronavirüs aşısını yaptırdı
Yassıköy Belediye Başkanı ilk doz aşısını oldu.
6 Mayıs 2021 Perşembe

Aşı sırası gelen Yassıköy Belediye Başkanı Önder Mümin, Yassıköy Sağlık Ocağı'nda Kovid-19 aşısının ilk dozunu yaptırdı.


Yassıköy Sağlık Ocağı’na ilgilerinden dolayı teşekkür eden Başkan Önder Mümin, "İlk doz aşımızı Yassıköy Sağlık Ocağının Aşılanma Merkezinde yaptırdık. Bir kez daha tüm belediye mensuplarımı, en kısa zamanda ve tereddüte kapılmadan, aşılanmaya davet ediyorum." çağrısında bulundu.

Haberler


BTTÖB Yönetim Kurulu’ndan Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

Mehmet Hilmi vefatının 95. yılında kabri başında anılacak

Azınlık okuluna kayıt engeline tepki: Ebeveyn gerekçesiyle iki öğrenci reddedildi

Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği

Mehrikoz’da aşure etkinliği

Batı Trakya Fenerbahçeliler Derneğinden kapatılma sürecine ilişkin bilgilendirme toplantısı

Halk Birliğinden “Telebakım” programına eleştiri

Kuraklık alarmı: 12 adada olağanüstü hal ilan edildi

Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri