Anasayfa

15-06-2021
Batı Trakyalı Beşiktaşlılar şampiyonluk yemeğinde buluştu
Batı Trakyalı Kartallar şampiyonluğu kutlamak için bir araya geldi.
15 Haziran 2021 Salı

Batı Trakyalı Beşiktaş taraflarları Gümülcine'nin Eşekçili köyünde gerçekleştirilen şampiyonluk yemeğinde buluştular.

Türkiye Spor Toto Süper Ligi'nde 2020-2021 futbol sezonunu şampiyona olarak tamamlayan Beşiktaş takımının Batı Trakyalı taraftarları şampiyonluk yemeğinde bir araya geldiler.

Beşiktaş’ın şampiyonluğu Yunanistan'da pandemi nedeniyle karantinanın devam ettiği döneme denk gelmesinden dolayı şampiyonluğu arzu ettikleri şekilde kutlayamayan taraftarlar, şampiyonluk yemeğinde Beşiktaş'ın attığı golleri izleyerek Beşiktaş’ın marşlarını ve şarkılarını söyleyerek coşkulu şekilde kutladılar.

Bu arada şampiyonluk kutlamasında,
Yunanistan Beşiktaş Derneği'nde uzun yıllar başkanlık yapan Sedat Molla İsa'ya katkılarından dolayı teşekkür plaketi verildi.



Haberler


Hava trafiği krizi: Eski sistemler uçuşları geciktiriyor

Trakya Üniversitesi uluslararası öğrenci başvurularını açıyor: Tarihler belli oldu

Koyunköy Gençlik Derneği İskeçe’de Erasmus+ gençlik projesine ev sahipliği yaptı

Rodop ilinde yangın riski yüksek

YTB’den genç kalemlere çağrı

İTB kurucularından Mehmet Hilmi vefatının 95. yıl dönümünde anıldı

Balon balığının kilosuna 5,33 euro destek verilecek

Her yıl ortalama 357 kişi boğularak hayatını kaybediyor

Ketenlik Çocuk Kitap Okuma Kulübünden ’Küçük Prens’ etkinliği

Yangın söndürme helikopteri düştü

İskeçe Azınlık Ortaokulu – Lisesi Okul Aile Birliğinden Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

İskeçe’de Aşure buluşmaları başlıyor