Anasayfa

12-01-2022
Elektrik şebekeleri yenileniyor
Ülke genelinde 62 bölgede elektrik şebekelerinin yer altına alınması ve yenilenmesi planlanıyor.
12 Ocak 2022 Çarşamba

Hükümet çalışmalara en geç mayıs ayında başlamak üzere ülke genelindeki elektrik şebekelerini yenilemeyi planlıyor. Özellikle olumsuz hava koşullarında ve orman yangınlarında sorun yaratan mevcut elektrik şebekesinin yenilenmesi için yaklaşık 100 milyon euro harcanacak. Söz konusu projenin Kurtarma Fonu tarafından finanse edilecek ilk projelerden olması bekleniyor.

Projeye göre bazı bölgelerde mevcut kablolar yenilecek, başta ormanlar olmak üzere diğer bölgelerde ise yer altına alınacak.

En geç mayıs ayında başlaması planlanan projeye göre ilk etapta 62 bölgenin elektrik şebekesi yenilenecek. Şebekesi yenilecek 62 bölge arasında Gümülcine, İskeçe ve Dedeağaç şehirlerinin de olduğu bildirildi.

Haberler


BTTÖB Yönetim Kurulu’ndan Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

Mehmet Hilmi vefatının 95. yılında kabri başında anılacak

Azınlık okuluna kayıt engeline tepki: Ebeveyn gerekçesiyle iki öğrenci reddedildi

Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği

Mehrikoz’da aşure etkinliği

Batı Trakya Fenerbahçeliler Derneğinden kapatılma sürecine ilişkin bilgilendirme toplantısı

Halk Birliğinden “Telebakım” programına eleştiri

Kuraklık alarmı: 12 adada olağanüstü hal ilan edildi

Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri