Anasayfa

19-05-2022
Narlıköy köprüsü için imzalar atıldı
Köprü 2017 yılının eylül ayında çökmüştü.
19 Mayıs 2022 Perşembe

Yaklaşık beş yıl önce çöken Narlıköy köprüsünün yeniden yapılması için 'Ergobeton Aveteth' (έ•Ρέ“ΟΜΠέ•ΤΟΝ Αέ’έ•Τέ•έ˜) firması ile sözleşme imzalandı.

Doğu Makedonya - Trakya Eyalet Başkanı Hristos Metios ile firma yetkilileri arasında yeni köprünün yapımı için 4.1 milyon euroluk sözleşme bugün (19 Mayıs Perşembe) imzalandı.

Uzunluğu 114 metre, genişliği ise 11 metre olacak köprünün yapım çalışmalarının başlamasından itibaren 20 ay içinde tamamlanması planlanıyor.

Anlaşmanın imza töreni sırasında konuşan Eyalet Başkanı Hristos Metios, uzun süredir Yassıköy bölgesi ve Rodop ilinin batı bölgesini zor durumda bırakan bir sorunun çözümü için gerekli olan son adımın da atıldığını belirtti.

İmza törenine köprüyü yapacak "Ergobeton Abeteth" firması başkanı Spiros Galopulos, Rodop ilinden sorumlu Eyalet Başkan Yardımcısı Nikos Çalikidis, altyapı çalışmalarından sorumlu Eyalet Başkan Yardımcısı Tarkan Multaza, ekonomiden sorumlu Başkan Yardımcısı Kostas Nalbantis, spordan sorumlu Eyalet Başkan Danışmanı Ahmet İbram, dağlık bölgelerin kalkınmasından sorumlu Eyalet Başkan Danışması Cihan İmamoğlu ve diğer yetkililer katıldı.

Haberler


ABTTF, Avrupa Parlamentosundaki temel haklar oturumuna katıldı

Gümülcine Belediyesi Erişilebilirlik Merkezi Projesi AB programına dahil edildi

Türk ve Yunan fotoğraf sanatçılarından ortak sergi

Selanik’in tarihi Bey Hamamı restorasyonun ardından yeniden hizmete açıldı

İskeçe Azınlık Lisesi Encümen Heyeti ve Okul Aile Birliğinden öğrencilere yaz faaliyetleri

Danışma Kurulu Başkanı Trampa’dan Bulgaristan Başmüftüsü ile Yüksek İslam Şurası Başkanına tebrik

AİHM, mültecilerin aile birleşimi hakkını ihlal eden Yunanistan’ı mahkum etti

’Arnavutluk’taki Yunan Azınlığın hakları savunulurken, Batı Trakya Türk Azınlığı’nın hakları ihlal ediliyor’

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri başlıyor

Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi

Soydaşlar Koyunköy’deki hatim etkinliğinde bir araya geldi

Celal Bayar Lisesi mezuniyetinde 102 öğrenci kep attı