Anasayfa

05-07-2022
Sultan Çelebi Mehmet Camii davasına bu hafta devam edilecek
Dava 7 Temmuz Perşembe günü devam edecek.
5 Temmuz 2022 Salı

2017 yılının mart ayında çıkan yangında ciddi hasar gören Dimetoka'daki Sultan Çelebi Mehmet Camii (Beyazıt Camii) ile ilgili 1 Temmuz Cuma günü saat 18.00'e kadar süren davanın 7 Temmuz Perşembe günü devam etmesine karar verildi.

Kumçiftiliği'nde (Orestiada) görüşülen davada ilk olarak 2017 yılında camiinin çatısını restore etme çalışmaları yapan "Dedalos" (έ”αέ¯έ´αέ»ος) şirketinin atadığı bilir kişi raporunu sundu. Daha sonra şirketle bağlantısı olan üç sanığın ifadeleri alındı. Davada toplam altı sanık bulunuyor.

Perşembe gününe ertelenen davaya, "ihmal sonucu kundaklama" suçlamasıyla yargılanan sanıkların savunmasıyla devam edilecek. Sanıklar, yangın konusunda bir ihmallerinin olmadığını, yangının elektrik kaçağı sebebiyle çıktığını belirtiyor.

Haberler


Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi

Soydaşlar Koyunköy’deki hatim etkinliğinde bir araya geldi

Celal Bayar Lisesi mezuniyetinde 102 öğrenci kep attı

BTTÖB Yönetim Kurulu’ndan Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

Mehmet Hilmi vefatının 95. yılında kabri başında anılacak

Azınlık okuluna kayıt engeline tepki: Ebeveyn gerekçesiyle iki öğrenci reddedildi

Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği

Mehrikoz’da aşure etkinliği

Batı Trakya Fenerbahçeliler Derneğinden kapatılma sürecine ilişkin bilgilendirme toplantısı