Anasayfa

17-03-2023
Asgari ücret 780 euroya yükseldi
Yunanistan'da yeni asgari ücret 1 Nisan'dan itibaren geçerli olacak.
17 Mart 2023 Cuma

Başbakan Kiriakos Miçotakis, asgari ücretteki yeni artışla ilgili olarak Maksimu Sarayı'nda düzenlenen toplantıya başkanlık etti ve 1 Nisan'dan itibaren asgari ücretin 780 euroya çıkacağını duyurdu.

Asgari ücretteki artış oranının yüzde 9,4 olduğunu söyleyen Miçotakis, yapılan artışın sorunları çözmediğini, ancak önemli bir rahatlama sağladığını, ayrıca hükümetin kamu ve özel sektörde maaşları yükseltme niyetini ortaya koyduğunu savundu.

Yapılan açıklamaya göre, 650 euro olan asgari ücret 1 Nisan'dan itibaren 780 euro olacak.

Başbakan Miçotakis, yapılan artışın işsizlik maaşı ve asgari ücrete bağlı tüm yardımlara da yansıyacağını ifade etti. Miçotakis, "Mutabık kalınan nihai miktar bizim kapasitemizin üst sınırında ama işletmelerin imkanları dahilinde" diye konuştu.

Haberler


Kara Kuvvetlerinde istifa sayısı yükseliyor

Çiftçiler protesto gösterilerine hazırlanıyor

Halkın çoğunluğu siyasi değişim istiyor

Grip ve COVID-19 nedeniyle hastane başvuruları arttı

Zeybek’ten İskeçe’de doğal gaz gecikmeleri için soru önergesi

Danışma Kurulu Başkanı Mustafa Trampa Antalya’da yapılan COP31 konferansına katıldı

Yassıköy Belediyesi Ombudsman seçimi için ilan yayımladı

Hakkında usulsüzlük iddiaları olan Bakan Yardımcısı Çavdaridis istifa etti

Sotiris Valden: “Trakya’da Türklerin bulunduğunu söylemek neden suç olsun?”

İTB’de özel eğitim ve dil – konuşma terapisi bölümleri tanıtıldı

Hayvan yetiştiricilerine yem desteği

Baran’dan sigortasız vatandaşlar için cenaze yardımı önerisi