Anasayfa

16-03-2025
Erdem Hüseyin: ‘Azınlık ilkokullarımıza sahip çıkalım’
Rodop iline bağlı Kozlukebir Belediye Başkanı Erdem Hüseyin, tüm öğrenci velilerine azınlık okullarına sahip çıkma çağrısında bulundu. Hüseyin, azınlık ilkokullarına kayıtların 26 Mart tarihine kadar devam ettiğini hatırlattı.
16 Mart 2025 Pazar

Rodop iline bağlı Kozlukebir Belediye Başkanı Erdem Hüseyin, tüm öğrenci velilerine azınlık okullarına sahip çıkma çağrısında bulundu. Hüseyin, azınlık ilkokullarına kayıtların 26 Mart tarihine kadar devam ettiğini hatırlattı.

Kozlukebir Belediye Başkanı Erdem Hüseyin, kızını Gümülcine İdadiye Azınlık İlkokulu’na kayıt ettirdiğini duyurdu.

Erdem Hüseyin yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı: “Azınlık ilkokullarına kayıt işlemleri başlamıştır ve 26 Mart 2025 tarihine kadar devam edecektir. Dolasıyla tüm velilerimizi azınlık okullarına sahip çıkmaya davet ediyoruz. Bu bağlamda biz de kızımızı Gümülcine Merkez Birinci İlkokulu İDADİYE’ye kaydını yaptırmış bulunmaktayız.”

Haberler


Hava trafiği krizi: Eski sistemler uçuşları geciktiriyor

Trakya Üniversitesi uluslararası öğrenci başvurularını açıyor: Tarihler belli oldu

Koyunköy Gençlik Derneği İskeçe’de Erasmus+ gençlik projesine ev sahipliği yaptı

Rodop ilinde yangın riski yüksek

YTB’den genç kalemlere çağrı

İTB kurucularından Mehmet Hilmi vefatının 95. yıl dönümünde anıldı

Balon balığının kilosuna 5,33 euro destek verilecek

Her yıl ortalama 357 kişi boğularak hayatını kaybediyor

Ketenlik Çocuk Kitap Okuma Kulübünden ’Küçük Prens’ etkinliği

Yangın söndürme helikopteri düştü

İskeçe Azınlık Ortaokulu – Lisesi Okul Aile Birliğinden Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

İskeçe’de Aşure buluşmaları başlıyor