Anasayfa

04-04-2017
Lauf Batı Trakya Türkleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği yeni yönetimini seçti
Avrupa Batı Trakya Türk Federasyonu'nun (ABTTF) üye derneklerinden Lauf Batı Trakya Türkleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği, kuruluşunun 25. yıldönümü olan 19 Mart Pazar günü yapılan seçimler sonucu yeni yönetimini belirledi.
4 Nisan 2017 Salı

Lauf derneğinin 2017-2018 dönemi yeni yönetim kurulu aşağıdaki şekilde oluştu:

YÖNETİM KURULU

Genel Başkan: Ömer Ömer

2. Genel Başkan: Mustafa Şerif

Onursal Başkan ve 1. Başkan (Denetim, Disiplin, Spor ve Halkla İlişkilerden Sorumlu): Salih Hamza

2. Başkan (Denetim, Disiplin, Spor ve Halkla İlişkilerden Sorumlu): Göksel Hüseyin

1. Sekreter: Sinan Yusuf
2. Sekreter: Mehmet Şerif
1. Kasadar: Esat Mustafa
2. Kasadar: Mustafa Mustafa

Denetim, Disiplin ve Lokal Sorumlusu: Hamdi Kabur

Lauf Batı Trakya Türkleri Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği'nin yeni yönetiminin 2017 yılı etkinlik planı çerçevesinde gerçekleştirilmesi öngörülen çalışmalar arasında, derneğin 25. kuruluş yıldönümü vesilesiyle yemekli dayanışma gecesi düzenlenmesi, derneğin bugüne kadar vefat etmiş 13 üyesinin ruhları için yemekli mevlid-i şerif okutulması ve dernek bünyesinde kadınlar ve gençlik kollarının oluşturulması yer almaktadır.

Haberler


Dışişleri Bakanlığı’ndan İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği

Mehrikoz’da aşure etkinliği

Batı Trakya Fenerbahçeliler Derneğinden kapatılma sürecine ilişkin bilgilendirme toplantısı

Halk Birliğinden “Telebakım” programına eleştiri

Kuraklık alarmı: 12 adada olağanüstü hal ilan edildi

Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım

Hürriyet’in gündeminde Batı Trakya: ’Heybeliada’da umut, Batı Trakya’da kriz’

Yaz aylarının gelmesiyle trafik yoğunluğu arttı