Anasayfa

09-05-2017
İskeçe İli SÖPA Derneği'nden kan bağışında bulunanlara teşekkür mesajı
İskeçe İli SÖPA Mezunu Azınlık Okulları Öğretmenler Derneği, 3 Mayıs Çarşamba günü İskeçe 1. Azınlık Merkez İlkokulu'nda düzenledikleri kan bağışı kampanyasına katılanlar adına bir teşekkür mesajı yayımladı.
9 Mayıs 2017 Salı

İskeçe İli SÖPA Mezunu Azınlık Okulları Öğretmenler Derneği Başkanı Nurettin Kıyıcı ve Genel Sekreter İrfan Kalfa imzalı açıklamada; "İskeçe İli SÖPA Mezunu Azınlık Okulları Öğretmenler Derneği, Kan Derneği AGAPİ ile 3 Mayıs Çarşamba günü İskeçe 1. Azınlık Merkez İlkokulunda ihtiyaç sahiplerinin kan ihtiyacını karşılamak ve öğrencilerimize örnek olmak adına ortaklaşa düzenlemiş olduğumuz, Kan Bağışı Kampanyamıza katılarak destek veren meslektaşlarımıza ve özellikle Mustafçova Belediye başkanı sayın Cemil Kabza'ya İ.T.B. başkanı Ozan Ahmetoğlu'ya İskeçe 1. Azınlık Merkez İlkokulun müdürüne, Encümenler Heyetine, Aile birliğine, velilerimize ve kan bağışında bulunan herkese bu duyarlı davranışlarından dolayı canı gönülden teşekkürlerimizi sunarız" denildi.

Haberler


Mehrikoz’da aşure etkinliği

Batı Trakya Fenerbahçeliler Derneğinden kapatılma sürecine ilişkin bilgilendirme toplantısı

Halk Birliğinden “Telebakım” programına eleştiri

Kuraklık alarmı: 12 adada olağanüstü hal ilan edildi

Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım

Hürriyet’in gündeminde Batı Trakya: ’Heybeliada’da umut, Batı Trakya’da kriz’

Yaz aylarının gelmesiyle trafik yoğunluğu arttı

ABTTF’den Çınar Camii davası kararına tepki

Dedeağaç – Midilli uçak seferleri için önemli adım