Anasayfa

02-06-2017
İlhan AHMET, böbrek hastalarının ulaşım masraflarının ödenmesini talep etti
Demokratik İttifak Rodop Milletvekili İlhan AHMET, diyalize giden böbrek hastaları için sağlanan ulaşım gideri ödemelerinde yaşanan gecikmeyi Sağlık Bakanı'nın dikkatine sundu.
2 Haziran 2017 Cuma

Demokratik İttifak'tan dört milletvekiliyle birlikte hazırladığı soru önergesinde İlhan AHMET, aylardır yapılmayan ödemelerin hastaları zor durumda bıraktığını belirterek, "böbrek hastalarına yapılan yol yardımı ödemelerinin bir an önce normale dönmesi için bakanlık herhangi bir girişimde bulunacak mı?" diye sordu.

Haberler


Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım

Hürriyet’in gündeminde Batı Trakya: ’Heybeliada’da umut, Batı Trakya’da kriz’

Yaz aylarının gelmesiyle trafik yoğunluğu arttı

ABTTF’den Çınar Camii davası kararına tepki

Dedeağaç – Midilli uçak seferleri için önemli adım

Yunanistan’da doğum oranları 2025’te geriledi

Çınar davası sanıklarından ortak açıklama

SEÇEK Derneği’nin yeni başkanı Hasan Bekirusta

Zeybek’ten Egnatia Otoyolu geçiş kartları için bakanlığa soru önergesi