Anasayfa

20-07-2017
Dr. Sadık Ahmet vefatının 22. yıldönümünde anılacak
Batı Trakya Türk Azınlığı'nın unutulmaz lideri Dr. Sadık Ahmet, vefatının 22. yıldönümünde düzenlenen törenlerle anılacak.
20 Temmuz 2017 Perşembe

Dr. Sadık Ahmet, ölümünün yıldönümünde kurucusu olduğu DEB Partisi ve ailesi tarafından düzenlenen törenle anılacak. Anma etkinlikleri Gümülcine'de yapılacak.

Merhum Dr. Sadık Ahmet için yapılacak anma programı şöyle:

Dr. Sadık Ahmet'i Anma Programı

24 Temmuz 2017 Pazartesi
Saat: 18:00 Gümülcine Kahveci Mezarlığı Kabri Başında Anma Töreni
Saat: 20:00 Genel Merkez'de Mevlid-i Şerif ve Akşam Yemeği

Haberler


Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım

Hürriyet’in gündeminde Batı Trakya: ’Heybeliada’da umut, Batı Trakya’da kriz’

Yaz aylarının gelmesiyle trafik yoğunluğu arttı

ABTTF’den Çınar Camii davası kararına tepki

Dedeağaç – Midilli uçak seferleri için önemli adım

Yunanistan’da doğum oranları 2025’te geriledi

Çınar davası sanıklarından ortak açıklama

SEÇEK Derneği’nin yeni başkanı Hasan Bekirusta

Zeybek’ten Egnatia Otoyolu geçiş kartları için bakanlığa soru önergesi