Anasayfa

20-07-2015
Dr. Sadık Ahmet vefatının 20. yılında anılıyor
Batı Trakya Türkleri'nin lideri, Rodop ili bağımsız milletvekili ve DEB Partisi kurucusu Dr. Sadık Ahmet, ölümünün 20. yılında anılacak.
20 Temmuz 2015 Pazartesi

Dr. Sadık Ahmet için vefatının 20. yıldönümünde kabri başında anma töreni düzenlenecek. Ayrıca Gümülcine Eski Cami'de mevlit okutulacak.

Anma törenine Türkiye devletini temsilen bakan, milletvekili, büroktat ve sivil toplum kuruluşları yöneticilerinin katılması bekleniyor.

Dr. Sadık Ahmet'in Gümülcine Kahveci Mezarlığı'ndaki kabri başındaki anma töreni 24 Temmuz Cuma günü saat 18:00'de yapılacak. Aynı akşam Gümülcine Eski Cami'de mevlit okutulacak.

Anma törenlerine Batı Trakya genelinden soydaşların ve yurtdışından davetlilerin katılması bekleniyor.

Haberler


’Arnavutluk’taki Yunan Azınlığın hakları savunulurken, Batı Trakya Türk Azınlığı’nın hakları ihlal ediliyor’

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri başlıyor

Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi

Soydaşlar Koyunköy’deki hatim etkinliğinde bir araya geldi

Celal Bayar Lisesi mezuniyetinde 102 öğrenci kep attı

BTTÖB Yönetim Kurulu’ndan Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

Mehmet Hilmi vefatının 95. yılında kabri başında anılacak

Azınlık okuluna kayıt engeline tepki: Ebeveyn gerekçesiyle iki öğrenci reddedildi

Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği