Anasayfa

10-11-2020
Okullarda geri dönüşüm maratonu başladı
Okullarda gerçekleştirilecek geri dönüşüm maratonu başlatıldı.
10 Kasım 2020 Salı

Bu çerçevede Gümülcine Belediyesi Çevre Müdürlüğü tarafından okullara geri dönüşüm bidonları dağıtıldı. "Followgreen" adı verilen proje kapsamında okullarda kağıt, plastik, alüminyum ve pil toplanacak. Geri dönüşüm malzemeleri anaokullar ve ilkokullara konulacak özel bidonlarda biriktirilecek.

Projeye katılan okullar topladıkları geri dönüşüm ürünlerinin miktarına göre puan alıyor. Projenin sonunda en çok puanı toplayan okul birinci oluyor.

Hatırlanacağı üzere geçen yıl söz konusu projede Gümülcine İdadiye Azınlık İlkokulu en çok geri dönüşüm malzemesini toplayarak birinci olmuştu.

Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyenler 2531022810 numaralı telefona veya schools@followgreen.gr. email adresine başvurabilir.

Haberler


’Arnavutluk’taki Yunan Azınlığın hakları savunulurken, Batı Trakya Türk Azınlığı’nın hakları ihlal ediliyor’

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri başlıyor

Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi

Soydaşlar Koyunköy’deki hatim etkinliğinde bir araya geldi

Celal Bayar Lisesi mezuniyetinde 102 öğrenci kep attı

BTTÖB Yönetim Kurulu’ndan Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

Mehmet Hilmi vefatının 95. yılında kabri başında anılacak

Azınlık okuluna kayıt engeline tepki: Ebeveyn gerekçesiyle iki öğrenci reddedildi

Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği