Anasayfa

09-12-2020
Uzaktan eğitim ne zaman bitiyor?
İkinci karantina döneminin başından itibaren başlayan uzaktan eğitimin ne zaman biteceği ülke genelindeki öğrenci ve velilerin merak ettiği konuların başında geliyor.
9 Aralık 2020 Çarşamba

Eğitim Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, uzaktan eğitimin 23 Aralık Çarşamba gününe kadar devam edeceği belirtildi. Böylece anaokulu, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencileri için 23 Aralık Çarşamba günü uzaktan eğitimin son günü olacak.

Öğrenciler, 24 Aralık'la Noel tatiline girecek. Tatil, karantinanın da son günü olan 7 Ocak tarihine kadar devam edecek.

Vakaların ve özellikle de hastanelerdeki Kovid-19 hasta sayısı ile entübe hasta sayısının azalması halinde öğrencilerin 7 Ocak Perşembe günü okullara dönebileceği kaydedildi. Ancak bu konuyla ilgili resmi açıklamaların önümüzdeki haftalarda yapılacağı belirtildi.

7 Kasım tarihinde başlayan ikinci karantinayla birlikte ortaokul ve liselerde uzaktan eğitim başlamış, daha sonra ülke genelindeki vakalarda görülen artışla birlikte, anaokulları ve ilkokullar da uzaktan eğitime dahil olmuştu.

Haberler


İskeçe Azınlık Ortaokulu – Lisesi Okul Aile Birliğinden Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

İskeçe’de Aşure buluşmaları başlıyor

ABTTF, Avrupa Parlamentosundaki temel haklar oturumuna katıldı

Gümülcine Belediyesi Erişilebilirlik Merkezi Projesi AB programına dahil edildi

Türk ve Yunan fotoğraf sanatçılarından ortak sergi

Selanik’in tarihi Bey Hamamı restorasyonun ardından yeniden hizmete açıldı

İskeçe Azınlık Lisesi Encümen Heyeti ve Okul Aile Birliğinden öğrencilere yaz faaliyetleri

Danışma Kurulu Başkanı Trampa’dan Bulgaristan Başmüftüsü ile Yüksek İslam Şurası Başkanına tebrik

AİHM, mültecilerin aile birleşimi hakkını ihlal eden Yunanistan’ı mahkum etti

’Arnavutluk’taki Yunan Azınlığın hakları savunulurken, Batı Trakya Türk Azınlığı’nın hakları ihlal ediliyor’

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri başlıyor

Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi