Anasayfa

28-12-2020
Depoyu tavernaya çevirdi!
Volos'ta depoyu tavernaya dönüştüren 53 yaşındaki adama 3 bin euroluk ceza verildi.
28 Aralık 2020 Pazartesi

Polisin yaptığı kontroller sırasında 53 yaşındaki bir adamın, Volos yakınlarındaki Dimini'deki deposunu tavernaya çevirdiği ortaya çıktı.

Pazar günü öğleden sonra polisin yaptığı baskında, Kovid-19 önlemlerine rağmen depoda yemek ve içki servisi yapıldığı belirlendi.

Polisin baskın yaptığı sırada depo-tavernada iki ayrı masada oturan 10'dan fazla müşterinin bulunduğu, bunlardan en azından 7'sinin kaçmayı başardığı öğrenildi.

Depoyu tavernaya dönüştüren kişi 3 bir euroluk para cezasına çarptırıldı. Diğer üç kişiden her birini de gereksiz yere dışarıya çıkma ve maske kullanmama nedeniyle 600 euro ceza verildi.

Haberler


İskeçe Azınlık Ortaokulu – Lisesi Okul Aile Birliği’nden Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

İskeçe’de Aşure buluşmaları başlıyor

ABTTF, Avrupa Parlamentosundaki temel haklar oturumuna katıldı

Gümülcine Belediyesi Erişilebilirlik Merkezi Projesi AB programına dahil edildi

Türk ve Yunan fotoğraf sanatçılarından ortak sergi

Selanik’in tarihi Bey Hamamı restorasyonun ardından yeniden hizmete açıldı

İskeçe Azınlık Lisesi Encümen Heyeti ve Okul Aile Birliğinden öğrencilere yaz faaliyetleri

Danışma Kurulu Başkanı Trampa’dan Bulgaristan Başmüftüsü ile Yüksek İslam Şurası Başkanına tebrik

AİHM, mültecilerin aile birleşimi hakkını ihlal eden Yunanistan’ı mahkum etti

’Arnavutluk’taki Yunan Azınlığın hakları savunulurken, Batı Trakya Türk Azınlığı’nın hakları ihlal ediliyor’

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri başlıyor

Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi