Anasayfa

30-06-2021
Azınlık kurumları, AGİT çevrim içi seminerine katıldı
Kovid-19 döneminde hoşgörüsüzlük ve ayrımcılık konuları ele alındı.
30 Haziran 2021 Çarşamba

Batı Trakya Azınlığı Yüksek Tahsilliler Derneği üyesi Dr. Pervin Hayrullah ve ABTTF Temsilcisi Nihan Ayan Avrupa Güvenlik ve İşbirliği Teşkilatı (AGİT) Demokratik Kurumlar ve İnsan Hakları Ofisi (ODIHR) tarafından 29 Haziran 2021 tarihinde düzenlenen "Kovid-19 Zamanında Hoşgörüsüzlük ve Ayrımcılık - Sivil Toplum Kuruluşlarından Perspektifler" başlıklı çevrim içi seminere katıldılar.

Webinar AGİT/ODIHR Hoşgörü ve Ayrımcılıkla Mücadele Dairesi Başkanı Kisha Manocha'nın açış konuşması ile başladı. AGİT/ODIHR'de yardımcı proje sorumlusu olarak görev yapan Delia Nita'nın moderatörlüğünde gerçekleştirilen panelde Fransa Genç Çinliler Derneği temsilcisi Sacha Lin-Jung, İftirayla Mücadele Birliği Avrupa İşleri Müdür Yardımcısı Dalia Grinfeld, Avrupa Roman Hakları Merkezi Proje Müdürü Bernard Rorke ve Tell Mama Direktörü Iman Atta, Kovid-19 salgını döneminde temsil ettikleri kuruluş ve toplumların karşılaştığı zorluk ve fırsatlarla ilgili deneyimlerini aktardı.

Webinar, AGİT/ODIHR Hoşgörü ve Ayrımcılıkla Mücadele Dairesi Başkan Yardımcısı Christie Edwards'ın kapanış konuşmasıyla sona erdi.

Haberler


Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği

Mehrikoz’da aşure etkinliği

Batı Trakya Fenerbahçeliler Derneğinden kapatılma sürecine ilişkin bilgilendirme toplantısı

Halk Birliğinden “Telebakım” programına eleştiri

Kuraklık alarmı: 12 adada olağanüstü hal ilan edildi

Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım