Anasayfa

13-06-2017
Danışma Kurulu'nda yeni başkan İbrahim Şerif
Batı Trakya Türk Azınlığı Danışma Kurulu'nun (BTTADK) yeni başkanı Gümülcine Müftüsü İbrahim Şerif oldu.
13 Haziran 2017 Salı

Danışma Kurulu'ndan yapılan açıklama şöyle:

"12 Haziran 2017 Pazartesi günü, gerçekleştirdiği genel kurulda yeni başkan seçimine gitmiştir.

Gündemde olan konular da ele alınmış, yeni başkanlık seçimi gerçekleşmiştir. Toplantıda Gümülcine Seçilmiş Müftüsü İbrahim Şerif yeni başkan, Başkan yardımcıları (Cemil Kabza ve Rıdvan Ahmet) aynı kalırken genel sekreterliğe Gümülcine Türk Gençler Birliği yeni başkanı Necat Ahmet seçilmiştir.

Ramazandan sonra yeniden toplanma kararı alan Danışma Kurulu, gündemde Azınlığımızı meşgul eden problemleri görüşebilmek, Danışma Kurulunun daha iyi çalışabilmesini sağlamak ve bu güzide kurumun ileriki günlerde basın da dahil olmak üzere tüm kurum ve kuruluşlarla verimli çalışma yürütme ihtiyacını vurgulamıştır."


Haberler


Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım

Hürriyet’in gündeminde Batı Trakya: ’Heybeliada’da umut, Batı Trakya’da kriz’

Yaz aylarının gelmesiyle trafik yoğunluğu arttı

ABTTF’den Çınar Camii davası kararına tepki

Dedeağaç – Midilli uçak seferleri için önemli adım

Yunanistan’da doğum oranları 2025’te geriledi

Çınar davası sanıklarından ortak açıklama

SEÇEK Derneği’nin yeni başkanı Hasan Bekirusta

Zeybek’ten Egnatia Otoyolu geçiş kartları için bakanlığa soru önergesi