Anasayfa

08-08-2019
Mevlüt Çavuşoğlu: "Yunanistan bizim için çok önemli bir ülke"
Türkiye Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu: "Yunanistan, bizim için çok önemli bir ülke. Yunanistan ile komşuyuz, müttefikiz. Problemlerimiz var, bunları hafife almıyoruz. Ancak gelecek nesiller için birlikte çalışmalıyız"
8 Ağustos 2019 Perşembe

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Yunanistan’ın Türkiye için çok önemli bir ülke olduğunu belirterek, "Yunanistanile komşuyuz, müttefikiz. Problemlerimiz var, bunları hafife almıyoruz. Ancak gelecek nesiller için birlikte çalışmalıyız." dedi.

Çavuşoğlu, Ankara’da düzenlenen 11. Büyükelçiler Konferansı kapsamında, Avrupa Birliği (AB) Komisyonunun Göç, İçişleri ve Vatandaşlıktan Sorumlu Üyesi Dimitris Avramopulos'un katıldığı oturumun açılış konuşmasını yaptı.

AB Komisyonu bünyesindeki mevcut görevini bırakmaya hazırlanan Avramopulos ile gelecekteki yeni görevlerinde de birlikte çalışmaktan memnuniyet duyacaklarını belirten Çavuşoğlu, Avramopulos’un Türkiye - AB ilişkilerinin destekçisi olduğunu vurguladı.
Çavuşoğlu, Avramopulos ile göç konusu başta olmak üzere, zor dönemlerde birlikte çalıştıklarına işaret ederek, AB yetkilisinin, ülkesi Yunanistan ile Türkiye’nin ilişkilerindeki yapıcı tavrına dikkati çekti.

Bakan Çavuşoğlu, "Yunanistan, bizim için çok önemli bir ülke. Yunanistan ile komşuyuz, müttefikiz. Problemlerimiz var, bunları hafife almıyoruz. Ancak gelecek nesiller için birlikte çalışmalıyız." diye konuştu.

Haberler


Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım

Hürriyet’in gündeminde Batı Trakya: ’Heybeliada’da umut, Batı Trakya’da kriz’

Yaz aylarının gelmesiyle trafik yoğunluğu arttı

ABTTF’den Çınar Camii davası kararına tepki

Dedeağaç – Midilli uçak seferleri için önemli adım

Yunanistan’da doğum oranları 2025’te geriledi

Çınar davası sanıklarından ortak açıklama

SEÇEK Derneği’nin yeni başkanı Hasan Bekirusta

Zeybek’ten Egnatia Otoyolu geçiş kartları için bakanlığa soru önergesi