Anasayfa

08-11-2020
Ortaeğitimde müfredat programına devam
Ortaokul ve liselerde eğitim yarından itibaren çevrimiçi olarak yapılacak. Anaokulları ve ilkokullarda ise yüz yüze eğitim devam edecek.
8 Kasım 2020 Pazar

2020 yılının ikinci karantina döneminde orta ve liseler için uzaktan eğitim kararı alınırken, müfredat programının normal bir şekilde devam edeceği bildirildi. Geçen Mart ayında ilan edilen sosyal izolasyon (lockdown) döneminde ise uzaktan eğitim ders tekrarı olarak gerçekleşmişti.

Cosmote, Vodafone, Wind ve Forthnet üzerinden yapılacak bağlantılar da ücretsiz olacak. Webex çevrimiçi eğitim sistemine sabit telefonla da bağlanmak mümkün olacak.

Bu arada, anaokullu ve ilkokullarda yüz yüze eğitim devam edecek. Öğrenci ve öğretmenlerin çoğunun okula gidip gelmek için gerekli belgeleri temin ettikleri, ebeveynlerin de çocuklarını okula götürmek için 13033'e 4 kodunun yazılacağı SMS göndermeleri gerektiği belirtildi.

Haberler


’Arnavutluk’taki Yunan Azınlığın hakları savunulurken, Batı Trakya Türk Azınlığı’nın hakları ihlal ediliyor’

Tarihi Kırkpınar Yağlı Güreşleri başlıyor

Elektrik sayaçlarına yasa dışı müdahale eden suç örgütü çökertildi

Soydaşlar Koyunköy’deki hatim etkinliğinde bir araya geldi

Celal Bayar Lisesi mezuniyetinde 102 öğrenci kep attı

BTTÖB Yönetim Kurulu’ndan Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

Mehmet Hilmi vefatının 95. yılında kabri başında anılacak

Azınlık okuluna kayıt engeline tepki: Ebeveyn gerekçesiyle iki öğrenci reddedildi

Belçika’da Avramopulos hakkında gözaltı kararı çıkarıldı

“Kur’an-ı Kerim’i Güzel Okuma, Ezan’ı Güzel Okuma ve Tecvid Yarışması” tamamlandı

Dışişleri Bakanlığından İsrail’in Yunan vatandaşlarına yönelik uygulamasına tepki

İskeçe Türk Birliğinden piknik etkinliği