Anasayfa

16-07-2020
"Önlemler yeterli, denetimler artsın"
Başbakan Kiriakos Miçotakis başkanlığında dün (15 Temmuz Çarşamba) gerçekleşen toplantıda, koronovirüs konusunda denetimlerin arttırılması kararı çıktı.
16 Temmuz 2020 Perşembe

Başbakanlık Sarayı'nda gerçekleşen toplantıda Miçotakis, koronavirüs salgınının önüne geçmek için ilan edilen önlemlerin yeterli olduğunu, ancak denetimlerin arttırılması gerektiğini söyledi.

Turizm bölgelerinde çalışanların sağlığının korunması ve özellikle kapalı alanlarda kalabalık toplantıların önüne geçilmesi gerektiğine dikkat çeken Başbakan, önlemlerin uygulanması konusunda belediye ve eyaletlerin daha etkin olmaları gerektiğini de belirtti.

Bu arada, KTEL otobüslerinde de denetimler arttırılacak.

Haberler


Makul reddedilebilirlik: Vekil güçlerin sinsi gözdağı taktikleri

Bir gencin Real Madrid hayaline destek

İskeçe Azınlık Lisesi öğrencileri için muhteşem mezuniyet töreni

İstanbul’daki Muharrem ayı iftarına Batı Trakya’dan katılım

Hürriyet’in gündeminde Batı Trakya: ’Heybeliada’da umut, Batı Trakya’da kriz’

Yaz aylarının gelmesiyle trafik yoğunluğu arttı

ABTTF’den Çınar Camii davası kararına tepki

Dedeağaç – Midilli uçak seferleri için önemli adım

Yunanistan’da doğum oranları 2025’te geriledi

Çınar davası sanıklarından ortak açıklama

SEÇEK Derneği’nin yeni başkanı Hasan Bekirusta

Zeybek’ten Egnatia Otoyolu geçiş kartları için bakanlığa soru önergesi