Anasayfa

08-06-2021
Kozlukebir belediyesinde zarar tespitleri yapılacak
Kozlukebir Belediyesi, geçen şubat ayında itibaren meydana gelen don olaylarından etkilenen çiftçiler için zarar başvurularının başladığını açıkladı.
8 Haziran 2021 Salı

Kozlukebir Belediyesi, geçen şubat ayında itibaren meydana gelen don olaylarından etkilenen çiftçiler için zarar başvurularının başladığını açıkladı.

Kozlukebir Belediyesinin sosyal medya hesabından paylaşılan ELGA kurmununu duyurusuna göre; armut, kiraz, zeytin ve nar ağaçlarında 16 Şubat tarihinden sonra meydana gelen dondan zarar gören çifçiler 15 -30 Haziran tarihleri arasında başvurularını yapabilecekler.

Zarar bildiriminde bulunacak kişilerin yanlarında tarım bildirim beyannamesi (dilosi kalliergias) belgesini bulundurmaları gerekiyor.


Haberler


Hava trafiği krizi: Eski sistemler uçuşları geciktiriyor

Trakya Üniversitesi uluslararası öğrenci başvurularını açıyor: Tarihler belli oldu

Koyunköy Gençlik Derneği İskeçe’de Erasmus+ gençlik projesine ev sahipliği yaptı

Rodop ilinde yangın riski yüksek

YTB’den genç kalemlere çağrı

İTB kurucularından Mehmet Hilmi vefatının 95. yıl dönümünde anıldı

Balon balığının kilosuna 5,33 euro destek verilecek

Her yıl ortalama 357 kişi boğularak hayatını kaybediyor

Ketenlik Çocuk Kitap Okuma Kulübünden ’Küçük Prens’ etkinliği

Yangın söndürme helikopteri düştü

İskeçe Azınlık Ortaokulu – Lisesi Okul Aile Birliğinden Başkonsolos Aykut Ünal’a ziyaret

İskeçe’de Aşure buluşmaları başlıyor